Belangrijk is om in te spelen op het gevoel van de bezoeker. Door een keer iets anders te proberen, wek je de interesse van de doelgroep op een beurs of evenement. Zo hebben wij tijdens de beurs Macropack een andere manier toegepast voor het plaatsen van ons meubilair. Niet zoals vaak voorkomt in rijen om een terrassfeer te creëren, maar nieuwe manier van combineren van kleur, materiaal en plaatsing. Als uitgangspunt een ‘lobby’ van een hotel. Een entree gebied zo aankleden dat de bezoeker het gevoel krijgt in een sfeervolle omgeving te bevinden. Samen met onze klant hebben wij een overzichtelijke indeling gemaakt van diverse locaties en plekken over de gehele beurs. De plaatsingswijze was hierbij van groot belang: sociale plekjes creëren d.m.v. eilandjes neer te zetten. 

Onze klant (Jaarbeurs) was zeer tevreden en gaf aan deze nieuwe manier van plaatsen als goed te hebben ervaren. Veel positieve reacties wekt onze interesse om er meer mee te doen. Wij zullen deze ‘andere manier van inrichten’ de komende tijd vaker gaan neerzetten. 

Scroll naar top