Loungies is een lifestyle product, waarbij de merknaam bijdraagt aan de beleving van de consument: even onthaasten oftewel loungen. Hippe, trendy en exclusieve producten met een herkenbare naam. Bij alles wat wij met Loungies ondernemen staat duurzaamheid voorop. Expo Flora staat hier ook voor en is daarom deze fijne samenwerking aangegaan. De vulling van deze loungies bestaan uit gerecyclede EPS. De loungies worden gemaakt van kwalitatief duurzame materialen, bijvoorbeeld nylon, skai en polyester. Deze combinatie van duurzaamheid en kwaliteit wordt sterk gewaardeerd door onze klanten.
Expo Flora speelt continu in op nieuwe trends en ontwikkelingen. Vanuit onze klanten was de vraag naar zitzakken met rugsteun. Loungies producten zijn voorgevormd en daarom de perfecte zitzak voor ons assortiment. Vanaf nu te huur in diverse kleuren! Klik hier voor meer product informatie m.b.t. Loungies.
Expo Flora wenst u een fijne zomer! Wij zijn de zomervakantie gewoon open en bereikbaar via de mail: info@expoflora.nl of telefoon: 0348-400559.
Building Holland – bouwen met warmte
Eenheid en uitstraling op een beurs of evenement is belangrijk, omdat je daarmee een sfeer voor de bezoekers kan creëren. Dit principe hebben wij goed kunnen toepassen op de beurs Building Holland. Een main-stage, diverse seminar theaters en cateringterrassen waren voorzien van onze nieuwe BeukenWood meubellijn in combinatie met de serie Pearl White. Ook hebben wij meubilair voor de diverse stands geleverd. Zo kreeg de gehele beurs één uiterlijk en dezelfde sfeer, wat goed paste bij het doel van deze beurs: inspiratie opdoen, kennis delen en netwerken met de doelgroep beslissers in de woningbouw.
Klik hier voor meer sfeerfoto’s van Building Holland 2015 te Amsterdam RAI.
Standontwerp op maat – Expo Walls Beursconcept
Naast de verhuur van losse componenten en artikelen ontwikkelen wij in samenspraak met de klant diverse creatieve concepten voor beurzen. Met ons Expo Walls concept kunnen wij diverse standbouwoplossingen bieden die aansluiten bij uw wensen. Diverse uitvoeringen in materiaal en indeling zijn mogelijk met onze Walls. Met de Walls kunnen wij diverse settingen creëren die toegankelijk en sfeervol zijn. Er zijn vele manieren om een stand te ontwerpen voor een beurs. Zo heeft Expo Flora een beursconcept voor een stand als UPGRADE van standaard-standbouw.
Expo Walls: Kolommen met doeken, Frieslijsten en foamborden voorzien van uw logo of naam geven de stand een duidelijke eigen huisstijl. De stand kan bijvoorbeeld voorzien worden van een zitje, kast en balie voor de juiste presentatiemogelijkheden van uw bedrijf op een beurs. Functioneel en vooral sfeervol! Met de juiste signing waardoor de klant ú herkent! Dit concept hebben wij goed kunnen toepassen op de beurs Greentech 2015 te Amsterdam RAI.
Zoals u van ons gewend bent, hebben wij een grote voorraad van stoelen en tafels in ons assortiment. Zo kunnen wij met gemak een locatie voorzien van meubilair voor veel bezoekers en gebruikers. Speciaal voor de Tour de France hebben wij hal 9 in de Jaarbeurs in Utrecht geheel voorzien van lange rijen met tafels en stoelen. De pers kon hier gebruik maken van ons meubilair en zo hun werkzaamheden goed verrichten. Omdat de locatie groot was hebben wij bij dit ontwerp gekozen een combinatie te maken van meubilair in de diverse kleuren. Omdat ons meubilair hoofdzakelijk van hetzelfde materiaal is, konden wij de juiste combinaties maken. De combinatie wit/zwart is neutraal en zorgt ervoor dat de ruimte de juiste sfeer kreeg.
Klik hier voor meer sfeerfoto’s van de Tour de France 2015.
Creatief meedenken
Expo Flora werkt graag samen met vaste opdrachtgevers, waarbij wij als volwaardig creatieve partner worden ingezet om een totaalaankleding tijdens een beurs of evenement tot een succes te maken. Als ervaren en flexibel bedrijf, dat zich als creatief partner opstelt, blijven de grote opdrachtgevers trouwe klanten. Onze kracht zit in de creatieve, praktische totaalbeleving en aankleding. Het gaat ons er om klanten de waarde te laten zien van mooie en daarmee onderscheidende decoratie voor de juiste sfeerbeleving.
De Tour de France was een groot succes, mede door de fijne samenwerking met Jaarbeurs Utrecht. In samenspraak met de klant hebben wij een ‘standaard’ perscentrum, zoals de pers dat normaal gewend is, met standbouwwanden en standaard meubilair om kunnen toveren met ons meubilair en Expo Walls. Samen met de gemeente Utrecht hebben wij de mooiste afbeeldingen van de stad Utrecht en Tour de France gekozen om uiteindelijk deze op de doeken te laten printen. Wij zijn ervan overtuigd dat de doeken de bepalende factor zijn geweest in de uitstraling van het perscentrum.
Klik hier voor meer sfeerbeelden van Tour de France 2015 of klik hier voor de nieuwe doeken van onze serie Expo Walls.