Project omschrijving

Geprikkeld, verrast en geïnspireerd worden door deze innoverende wereld, welke speciaal is ingericht voor de hotellerie. Het thema van deze editie van hotelworld op de horecava 2020 was Pacific Dream; Bora Bora.

Het totale concept, een unieke hotelbeleving van bijna 1500 M2, hebben we weten te realiseren; vloeren, blocksystemen, branding, meubilair en natuurlijke de decoratieve elementen die het geheel zo kloppend hebben gemaakt. Tijdens het proces is er veel samengewerkt met verschillende partijen en partners die allemaal hun eigen wensen hadden. Dit hebben wij vertaald naar een resultaat om trots op te zijn.

Extra nieuwsgierig? Bekijk de video !

‘’ Door onderzoekend te schetsen en te visuliseren vanuit een levend document, zijn wij tot dit totaalconcept gekomen. De zichtlijnen van de bezoekers zijn vanuit elke hoek zo gecreëerd dat je daadwerkelijk het gevoel hebt dat je op Bora Bora bent. En dat is precies ons uitgangpunt geweest; een unieke hotelbeleving creëeren; the pacific dream.’’

Annemiek de Kruijff (Senior Interieur Stylist)